no cóż ja zaczynam miesiąc trzema nockami wiec mnie nie będzie a szkoda :|
wymiana rozrządu Gdansk gdzie?
Zwiń
X
-
Proponuję jednak serwis autoryzowany. Mylę,że u Groblewskiego w Sopocie mają najbardziej doświadczonych mechaników. Masz pewność że zrobią wszystko ok. Największym błędem przy wymianie rozrządu to kupienie części samemu i oddanie do mechanika na wymianę z swoimi częściami. Jeśli pęknie pasek, stanie któraś rolka lub napinacz to wtedy nie ma winnego. Mechanik twierdzi że część była wadliwa a w sklepie z częściami twierdzą że mechanik źle napiął pasek lub za mocno dokręcił rolkę.
Nie muszę mówić z czym wiąże się zerwanie lub przeskoczenie paska rozrządu.
Konkludując: Rozrząd.. tylko w stacji Autoryzowanej !!
Inne przypadłości - nie koniecznie.
JacekOctavia Combi ASZ 170 KM 390Nm
Komentarz
-
-
Juras73.....a widzales kiedys zle ustawiony rozrzad po ASO?
Bo ja tak...i poprawialismy po wielu "ASO" nie tylko rozrzady.
Pozatym mozna kupic ORGINALNE czesci a nie zamienniki i takie tez polecam klientom.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Juras73Proponuję jednak serwis autoryzowany.
niektórzy mają kota z tymi ASO->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Juras73Rozrząd.. tylko w stacji Autoryzowanej
ja powiem wprost- wymienię rozrząd w ASO tylko z jednego powodu-żeby mieć ten diabelny stempelek i uniknąć głupich pytań ze strony nabywcy jak będę sprzedawał auto
nijednokrotnie jest tak, że w ASO są gorsi mechanicy niż w innych warsztach- wynika to z dość dużej rotacji "fachowców", kiepskich wynagrodzeń i chyba braku odpowiedzialności za ewentualną spartoloną robotę
co do ASO-nie chodzi mi tylko o Skodę- piszę ogólnie na temat tzw. "Autoryzowanych" serwisów a ponieważ przerobiłem już auta róznych marek więc mam wieloletnie doświadczenie w tym temacie :roll:przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Jak na razie nie widzę odpowiedzi na pytanie autora wątku, a sam jestem jej ciekaw...Jest:
O2 FL RS, 2009 2.0 TDI CR, 190KM, 410Nm by SoftCar
Była:
O1 Tour 2006, 1.6 BFQ + LPG BRC Seq24
O1 1998, 1.6 AEE + LPG
Komentarz
-
-
Sorki że tak długo ale były inne zajęcia
Dlaczego rozrząd w serwisie Autoryzowanym ? A no dlatego że przez 12 lat pracy w takim serwisie napatrzyłem się na spartaczone wymiany rozrządów ze skutkiem śmiertelnym (dla silnika oczywiście a głównie dla głowicy i zaworów) Najczęstsze babole: błędne ustawienie rozrządu, zły naciąg paska, nie wymienione wszystkie rolki tylko napinacze, nie wymienione śruby w pompie (są jednorazowe) zbyt mocno dokręcona rolka napinacza ( tak przy okazji rob555 wiesz jakim momentem należy dokręcać napinacz), kończąc na nie wymienionej pompie wody. Jak wspomniałem przez 12 lat pracy była 1 (słownie jedna) usterka przeskoczenia rozrządu po wymianie w ASO którym pracowałem. Dealer na swój koszt wyremontował kolesiowi silnik i dorzucił serwisy za 1000 zł. To jest bardzo istotny argument. ASO zawsze w sytuacji sporu z klientem będzie dążyło do porozumienia się ponieważ pomimo że są to prywatne firmy są oceniane i nadzorowane przez Skodę Auto Polska.
Ja wiem że posypią się na mnie gromy że jestem stronniczy. Nadmieniam że od 4 lat już nie pracuję w ASO zmieniłem branże i obojętne jest mi to czy ktoś wymieni rozrząd w ASO czy u mechanika w garażu. Od tamtej chwili przerobiłem pare samochodów nowych i używanych i serwisując je utwierdziłem się w moim przekonaniu:
Rozrząd w ASO pozostałe rzeczy wedle uznania. Oczywiście prywatnie pozostałem wierny Skodzie.
A jeszcze jedno . Często słyszałem jak ludzie którzy wymienili rozrząd po za ASO byli informowani (przez mechaników którzy wymieniali im rozrząd ) że po wymianie rozrząd należy wymienić po 60 000 km bo tylko fabryczne wytrzymują 90-120 tyś(zależy od silnika). Bzdura i naciąganie klienta. Rozrząd wymieniony w ASO na oryginalnych częściach wytrzymuje tyle ile nowy zamontowany na tzw pierwszym montażu w fabryce.Octavia Combi ASZ 170 KM 390Nm
Komentarz
-
-
gdzieś tu były moje wypociny jak przy wymianie kompletnego rozrządu w ASO zażądali przy kasie 500 PLN więcej niż się umawialiśmy (wycena pisemna w łapie)
Podejście - płać i sp......
Rozrząd wymienił mi fachowiec - PAn Matczak w Gdańsku na Wałowej, w innej Skodzie wymienili w Rumii na Górskiej
Tak więc nie podawaj kontrargumentu o totalnych amatorach, bo wiadomo, że i tacy są, ale statystycznie łatwiej o to w ASO (paradoksalnie), gdzie uczeń dostanie Twój samochód do wprawek w zawodziebyła O1 1,6 102 KM
była O1 1,9 TDI 90 KM
była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
był Citroen Berlingo 1,6 HDI
jest Ford Tourneo Courier
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Juras73Często słyszałem jak ludzie którzy wymienili rozrząd po za ASO byli informowani (przez mechaników którzy wymieniali im rozrząd ) że po wymianie rozrząd należy wymienić po 60 000 km bo tylko fabryczne wytrzymują 90-120 tyś(zależy od silnika)
więc jak to się ma do fachowości?
czy może to po prostu lekkie naciągactwo?przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Słyszałem lepsze historie z rozrządami robionymi w ASO, w których wymieniamy był tylko pasek... Pozostałe elementy robiły kolejne 90 kkm
Jak to mówią, wolny rynek :wink:www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
lukasz83, ja robiłem jak miałem OI ASZ w tym warsztacie:
EuroWarsztat to sieć około 200 niezależnych serwisów samochodowych w Polsce i 6571 oddziałów w dwudziestu krajach. Znajdź swój warsztat!
wprawdzie wbity z aso nie masz, ale na pięczątce, którą też wbijają w książke serwisowa po wymianie widnieje specjalizacja vw, audi i skoda więc następny właściciel nie powinien się czepiać. tdików robią masę.
do roboty nie miałem zastrzeżen, fachowa obsługa , auto zrobione na umówiony czas.
ja zrobiłem na tej zasadzie: kompletny rozrząd kupiłem oryginalny i pompe wody kupiłem w hurtowni motoryzacyjnej armapol w gdyni, polecam też autopatnera ewentualnie. i w tym warsztacie zleciłem wymianę za części i ich robotę wyszło mi coś lekko ponad 900 zł , ale to było na wiosne zeszłego roku. możesz zadzowić i zapytać ile wyjdzie z ich częściami jak Ci się nie chce latać po hurtowaniach. zakład polecam na wymianę rozrządu.
Komentarz
-
-
do piotrek_gdy.
Swego czasu w silnikach szczególnie 1.8 T 150 Km ale i innych również pomimo zaleceń producenta o wymianie paska po 150 tyś paski wytrzymywały 90-100 tyś. Skoda jako centralaw Polsce nie przyznawała się do tego ponieważ skończyło by to się akcją przywoławczą lub warsztatową . Pracownicy w serwisie ASO mając doświadczenie proponowali takie wymiany przy wcześniejszym przebiegu.Octavia Combi ASZ 170 KM 390Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Juras73w silnikach szczególnie 1.8 T 150 Km
no ale tu mamy diesla "nowej generacji" :wink: i nikt na świecie nie proponuje takich cudów z własnej woli
przecież to nie jest interes SAP tylko ASO żeby częsciej wymieniać rozrząd zwłaszcza w aucie po gwarancji
akurat tak sie pechowo składa, że kupiłem swoje auto w Niemczech(z tego powodu np walczyłem z SAP o uznanie gwarancji pojazdu-ale o tym było w innym watku) więc wysłałem maila z zapytaniem do dealera od ktorego auto było kupione- powiedział, że to jakaś bzdura i oni jako Skoda.de nie zalecają takowych cudów
w ramach ciekawostki jak działają akcje serwisowe moge ci powiedzieć, że jak przyjechałem na I przegląd do polskiego ASO odnotowano wykonanie u mnie akcji serwisowej polegającej na przeprogramowaniu radia Bolero/Swing
problem tylko w tym, że ja mam NEXUSA więc była to totalna bzdura
a więc z racji wieku i faktu, że mam wieloletnie doświadczenia z ASO róznych marek sceptycznie podchodzę do ich nieomylności i patrzę na fascynację ASO z przymróżeniem oka :diabelski_usmiech
przeciez Polak potrafiprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
wykonałem telefon i faktycznie w silnikach BKD rozrządy wytrzymują 150 tyś.
Mieli tylko 2 przypadki że korby wyszły bokiem przy 100 000 km ale najprawdopodobniej były chipowane.
Ja z ASO Skody mam dobre doświadczenia ale daleko mi do fascynacji Trzeba wierzyć i kontrolować no i wybrać odpowiednie ASO.Octavia Combi ASZ 170 KM 390Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Juras73w silnikach BKD rozrządy wytrzymują 150 tyś
Zamieszczone przez Juras73wybrać odpowiednie ASO
z groblem wiążą mi się raczej niemiłe wspomnienia, plichta gdańsk :kciukminus , natomiast plichta w gdyni i wejerowie może być
ale stara NKWDowska zasada- "dowieriaj no prowieriaj" :diabelski_usmiechprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
Komentarz